قیمت سنگ آهک

قیمت سنگ آهک

سنگ آهک به عنوان یک سنگ رسوبی از مواد معدنی کلسیت، فسیل های صدف و دیگر موجودات کم عمق دریا، خاک رس، چرت، سیلت و دولومیت تشکیل شده است. کاربردهای این محصول بر اساس اثر مطلوبی که ایجاد می کند بسیار زیاد است. تولید کنندگان از سنگ آهک برای ساخت شیشه استفاده می کنند. همچنین از آن در مصالح ساختمانی مانند تراورتن و سایر کاشی های تزئینی استفاده می کنند. باغبان ها از آن در کشاورزی استفاده می کنند، پیمانکاران با آن ساختمان ها و جاده ها می سازند و متخصصان تصفیه آب آن را وارد می کنند تا آب اسیدی را خنثی کند. برای آشنایی بیشتر با مزایای و قیمت سنگ آهک تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت سنگ آهک

مزایای کلوخه سنگ آهک

1. بسیار بادوام است

کلوخه سنگ آهک به دلیل دوام فوق‌العاده‌اش در صنعت ساخت ‌وساز بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و یک مصالح ساختمانی ایده‌آل برای سازه‌هایی است که برای نسل‌ها دوام دارند. این متریال صنعتی که از کربنات کلسیم تشکیل شده است، می تواند در برابر هوا و فرسایش مقاومت کند و در طول صدها سال قوی و پایدار بماند. قیمت سنگ آهک نسبت به قیمت آهک قم کمی پایین تر و گاهی بالاتر است.
با حداقل تعمیر و نگهداری مورد نیاز، سنگ آهک برای ساختمان های شاخص، بناهای تاریخی و نماهایی که طول عمر و نگهداری کم در اولویت هستند، عالی است. دوام آن سنگ آهک را به عنوان یک مصالح ساختمانی قابل اعتماد برای پروژه های ساختمانی در بخش دولتی و خصوصی انتخاب کرده است.

2. مقرون به صرفه بودن

هزینه یکی دیگر از موارد است. قیمت سنگ آهک یک محصول سنگ طبیعی مقرون به صرفه برای پروژه های ساختمانی و نوسازی است. این سنگ یکی از فراوان‌ترین سنگ‌های رسوبی است، بنابراین در مقایسه با واردات سنگ‌های عجیب و غریب، مقرون به صرفه است. می توانید کلوخه سنگ آهک را از معادن محلی تهیه کنید تا هزینه های حمل و نقل خارج از کشور را از بین ببرید و آن را به یک ماده مقرون به صرفه تبدیل کنید. بعلاوه، سهولت برش، کنده کاری و نصب سنگ آهک بر کارایی آن افزوده است. طول عمر و دوام طولانی این محصول نیز ارزش بسیار خوبی را ارائه می دهد و در طول چندین دهه استفاده از سایر مواد بهتر عمل می کند. با قیمت کلوخه کربنات کلسیم رقابتی، حداقل هزینه حمل و نقل و طول عمر، سنگ آهک یک انتخاب عالی برای سازندگان و صاحبان خانه هایی است که خواهان طراحی زیبای سنگ طبیعی بدون ضرر هستند.

قیمت کلوخه سنگ آهک

3. تطبیق پذیری و جذابیت زیبایی شناختی

سنگ آهک دارای زیبایی طبیعی و تطبیق پذیری است که می تواند جذابیت بصری هر ساختمان را افزایش دهد و ظرافت و پیچیدگی را به آن اضافه کند. دانه‌های ریز سنگ آهک و رنگ‌های کم‌رنگ ظاهری صیقلی و مجلل ایجاد می‌کنند. بسیاری از معماران کلوخه سنگ آهک را به دلیل توانایی آن در تکمیل طرح های ساختمانی مدرن و سنتی انتخاب می کنند. سنگ آهک با پرداخت های مختلف از برش ناهموار تا ریز تراشیده شده، می تواند با دیدگاه زیبایی شناختی پروژه های روستایی تا معاصر مطابقت داشته باشد. الگوهای ظریف و رنگ های خنثی آن گرما و شخصیت را به ساختمان ها می بخشد. با امکانات بی حد و حصر برای ظاهر سفارشی، سنگ آهک زیبایی بی نظیری را ارائه می دهد که ساختمان ها را به آثار هنری ارتقا می دهد.

4. گزینه سازگار با محیط زیست

سنگ آهک یک مصالح ساختمانی پایدار است زیرا فراوان است. این واقعیت که می توان آن را به صورت محلی تهیه کرد به کاهش انتشار کربن مرتبط با حمل و نقل کمک می کند. با وجود معادن فعال در سراسر کشور، تیم های ساختمانی می توانند بلوک ها یا کلوخه های سنگ آهک را از اپراتورهای مجاور تهیه کنند. دسترسی و در دسترس بودن سنگ آهک آن را به یک مصالح ساختمانی سبز تبدیل کرده است. قیمت سنگ آهک نیز باعث شده حتی استفاده از این محصول بیشتر از قبل نیز شود.

5. در دسترس بودن گسترده سنگ کلوخه آهک

سنگ آهک برای قرن ها یکی از رایج ترین سنگ های ساختمانی کشور بوده است. این محصول به عنوان یک ماده طبیعی به طور گسترده در دسترس، منبع محلی و داخلی مصالح ساختمانی برای پروژه های ساختمانی در سراسر کشور است. ذخایر سنگ آهک گسترده ای در معادن در سراسر ایران یافت می شود که این سنگ رسوبی را برای معماران و سازندگان به طور یکسان در دسترس و مقرون به صرفه می کند. فراوانی در سراسر کشور به این معنی است که سنگ آهک گزینه مصالح ساختمانی به راحتی در دسترس را فراهم می کند که برای استفاده به عنوان نمای خارجی، کفپوش داخلی، عنصر منظره یا صرفاً یک لمس تزئینی، نیازی به واردات سنگ های عجیب و غریب یا سخت به منبع ندارد.

سنگ آهک

6. سنگ مقاوم در برابر آب و هوا

این محصول دارای خواص عایق طبیعی است که به تنظیم دما و کاهش مصرف انرژی کمک می کند. این بدان معنی است که می تواند هزینه های گرمایش و سرمایش شما را کاهش دهد. این ماده ساختمانی که از سنگ آهک تشکیل شده است، جرم حرارتی موثری را فراهم می کند که گرما را جذب و به آرامی آزاد می کند. کاشی ها یا بلوک های مورد استفاده در ساخت و ساز خانه می توانند به طور غیر فعال دمای داخل خانه را کنترل کنند. با تثبیت شرایط داخل ساختمان، کلوخه آهک دارای قابلیت عایق بندی است که می تواند نیاز به گرمایش و سرمایش تولیدی را کاهش دهد. جای تعجب نیست که سازندگان معمولاً سنگ آهک را به دلیل توانایی ذاتی آن در عایق بودن در برابر انتقال حرارت انتخاب می کنند، زیرا در نهایت قیمت سنگ آهک پایین انرژی مورد نیاز سازه را کاهش می دهد و باعث صرفه جویی مداوم در کاربردها می شود.

7. تعمیر و نگهداری کم

بسیاری از صاحبان ساختمان ها و صاحبان خانه ها نمی خواهند در مورد تعمیر و نگهداری فکر کنند و کلوخه آهک سنگ یک انتخاب عالی برای این کار است. در مقایسه با گزینه های دیگر، بلوک های سنگ آهک به حداقل نگهداری نیاز دارند و به شما امکان می دهند بر روی سایر جنبه های پروژه خود تمرکز کنید. مقاومت طبیعی آن در برابر سایش و پارگی به این معنی است که دیگر نگران تعمیر یا تعویض مکرر نخواهید بود. با بلوک‌های سنگ آهک، می‌توانید از آرامش خاطر همراه با مواد بادوام لذت ببرید، در حالی که در دراز مدت در زمان، تلاش و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید.

8. مواد مقاوم در برابر آتش

سنگ آهک دارای خواص مقاومت عالی در برابر آتش است و ایمنی و آرامش بیشتری را برای پروژه ساختمانی شما فراهم می کند. به عنوان یک ماده طبیعی، سنگ آهکی متراکم می تواند در برابر حرارت شدید مقاومت کند و قبل از نشان دادن علائم آسیب، مدت طولانی تری نسبت به سایر مصالح ساختمانی در برابر سوختن مقاومت می کند. سازه های ساخته شده با استفاده از بلوک های سنگ آهک، حفاظت عالی را ارائه می دهند و می توانند آتش را تقسیم بندی کنند. ویژگی های طبیعی ضد حریق سنگ آهک آن را به عنوان یک ماده غیر قابل احتراق واجد شرایط می کند که قیمت کلوخه آهک نیز باعث می شود بسیار ارزش خرید بالایی داشته باشد . در سناریوهای ساختمانی که ایمنی در درجه اول اهمیت قرار دارد،قیمت سنگ آهک انتخاب ارجح است زیرا خطر فجایع مربوط به آتش سوزی را به حداقل می رساند.

9. عایق صوتی سنگ آهک

چگالی و ترکیب سنگ آهک آن را به یک عایق صوتی عالی تبدیل می کند که می تواند به شما در دستیابی به محیط داخلی آرام تر و راحت تر کمک کند. کلوخه سنگ آهک به عنوان یک سنگ رسوبی متراکم در جلوگیری از ورود صداهای بیرونی به داخل ساختمان ها عالی است. ساختار جامد و وزن آن صداها را جذب و شامل می شود. دیوارها، کف ها و سایر سطوح سنگ آهک صدا تولید نمی کنند. این عایق صوتی، میرایی شدید صدا را بین اتاق ها یا از ترافیک بیرونی، لوازم خانگی و سایر منابع فراهم می کند. سنگ آهک قابلیت کاهش نویز را در ویژگی های فیزیکی خود دارد که محیط ایده آلی را برای آرامش ایجاد می کند. جهت دریافت بهترین قیمت سنگ آهک با مجموعه ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =