قیمت سنگ نمره جوشقان

قیمت سنگ نمره جوشقان

یکی از بهترین و با کیفیت ترین سنگ نمره های موجود در بازار که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد سنگ نمره جوشقان است. شهر جوشقان از شهرهای استان اصفهان می باشد که از گذشته تا کنون یکی از بزرگ ترین تولید کننده های پودر سنگ در کشور عزیزمان ایران محسوب می شود. سنگ نمره جوشقان با توجه به خلوص و مرغوبیتی که دارد در صنعت ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این سنگدانه ها دارای اندازه ها و سایزهای مختلفی بوده که هر کدام کاربردهای مختلفی در حوزه ساختمان سازی و ساخت و ساز دارند. قیمت سنگ نمره جوشقان مناسب بوده به همین دلیل توانسته فروش بسیار خوبی در بازار ایران و حتی جهان داشته باشد.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت پودر جوشقان آشنا کنیم تا شما بتوانید بهترین خرید را داشته باشید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت-سنگ-نمره-جوشقان

سنگ نمره چیست ؟

قبل از آشنایی با عوامل تعیین کننده در قیمت سنگ نمره جوشقان ابتدا بهتر است برای درک بهتر با مفهوم سنگ نمره آشنا شویم. سنگ دانه بندی یا سنگ نمره بندی شده از حیث اندازه ، شکل و رنگ از ارزان ترین و زیباترین و متنوع ترین مصالح در فضا سازی ، ساخت گذرگاه ها و محوطه سازی می باشد. سنگ دانه بندی از فک کوبی و سنگ کوبی سنگ های مرمریت، گرانیت، تراورتن و … بدست می آید. سپس سنگ های کوبیده شده را الک کرده، پس از فیلتر کردن از الک ها با مش های مختلف، دانه بندی متنوعی از سنگ ها تهیه می نمایند. یکی از معروف ترین و بهترین آن ها نیز سنگ نمره جوشقان است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

1. رنگ سفید و منحصر به فرد

یکی از دلایلی که می تواند در قیمت سنگ نمره جوشقان موثر واقع شود رنگ سفید و منحصر به فرد این سنگ نمره است. سنگ نمره جوشقان حاصل سنگ مرمر موجود در معادن استان اصفهان می باشد و به دلیل خلوصی که دارد دارای رنگ سفید و منحصر به فردی است. این سنگ از دسته سنگ های آهکی محسوب شده و حاوی مقادیر زیادی کربنات کلسیم (CaCO3) می باشد. با توجه به رنگ روشن و سفید و قیمت مناسب سنگ نمره جوشقان، این سنگ نمره کاربرد فراوانی در فضاهای داخلی ساختمان دارد.

2. مقاوم در برابر رطوبت

پودر سنگ جوشقان با توجه به کیفیتی که دارد مدت ها بدون تغییر باقی می ماند و در برابر نزولات جوی و تغییرات دما مقاوم است. به دلیل مقاوم بودن در برابر رطوبت و همچنین قیمت سنگ نمره جوشقان این پودر به عنوان رنگ ساختمان در شهرهای شمالی مورد استفاده قرار می گیرد.

3. مقاومت در برابر گرما و سرما

ملاتی که با استفاده از پودر سنگ جوشقان ساخته شده است بسیار مقاوم، یکدست و سفید است و همچنین دچار ترک‌خوردگی و شکستگی نمی‌شود، اصولاً در نماسازی ساختمان‌ها استفاده می‌شود. ترکیب این محصول با سیمان سفید، موجب دوام و استحکام بیش‌تر ملات ناشی از آن‌ها می‌شود. اگر علاوه بر قیمت سنگ نمره جوشقان مقاومت و استحکام نیز برای شما حائز اهمیت است این محصول می تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

4. دانه بندی

یکی از مهم ترین عوامل موثر در قیمت این محضول دانه بندی یا نمره بندی این سنگ می باشد. هر چقدر سنگدانه ریزتر و یکدست تر باشند قیمت سنگ نمره جوشقان بیشتر است. پودر سنگ جوشقان با دانه بندی های متنوعی در بازار موجود است. انتخاب دانه بندی مناسب، بر اساس نوع نما و نتیجه نهایی مورد نظر صورت می گیرد. سنگ جوشقان را به منظور مصرف در صنایع مختلف در اندازه ذرات متعددی چون خاک سنگ جوشقان، سنگ نمره 1 تا 6 و نیز سایز بادامی تولید می شود. شما باید با توجه به کاربرد خود این محصول را انتخاب کنید.

5. کاربرد در ساختمان سازی

یکی از فاکتورهای مهم در ساختمان سازی کاهش هزینه های ساخت و ساز است. قیمت سنگ نمره جوشقان نسبت به سیمان و انواع آهک فراوری شده ارزان تر است. همچنین ملات تهیه شده از آن پس در ترکیب با سیمان و ماسه پس از خشک شدن از استحکام و مقاومت زیادی برخوردار خواهد بود.

قیمت سنگ نمره جوشقان

همان طور که گفته شد قیمت سنگ نمره جوشقان به عوامل مختلفی مانند دانه بندی، خلوص، کیفیت و … بستگی دارد به همین دلیل نمی توان برای آن قیمت دقیقی بیان کرد. علاوه بر این موارد می توان گفت حمل و نقل و فاصله مقصد از کارخانه نیز می تواند بر روی قیمت سنگ نمره جوشقان موثر باشد. هر چقدر که فاصله مقصد از کارخانه سنگ کوبی و تولید پودر سنگ جوشقان کم تر باشد هزینه حمل و نقل نیز کمتر است. شما با خرید فله این محصول می توانید در هزینه های ساخت و ساز خود صرفه جویی کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت محصولات می توانید با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 2 =