خاک سنگ قم

خاک سنگ قم

شرکت سپهر پودر سنگ اطلس نما یکی از بزرگترین معادن و کارخانه های تولید خاک سنگ در قم را دارا می باشد . بیش از 90 درصد معدن خاک یا همان پودر سنگ در قم می باشد . به دلیل خرید مستقیم از کارخانه اطلس می توانید بهترین خاک سنگ قم را خریداری نمایید . بهتر است بدانید این محصول نیز دارای کیفیت متفاوت می باشد و خلوص متریال ما 96 درصد می باشد که باعث میشه جز اولین ها در سطح ایران می باشد. توجه داشته باشید که اگر قصد خرید این محصول را دارید حتما با مجموعه ما در ارتباط باشید تا با مشاورین فروش ما که شما را به طور کامل به راهنمایی کنند که بتوانید خریدی آگاهانه داشته باشند که بتوانید بهترین قیمت خاک سنگ قم را خریداری کنید.

خاک سنگ قم

خاک سنگ چیست ؟

همانطور که گفته شد بیش از 90 درصد معدن های پودر سنگ یا همان خاک سنگ در قم می باشد و معان متعددی در قم وجود دارد که مجموعه ما مفتخر است با بالاترین خلوص و بهترین کیفیت بهترین قیمت خاک سنگ قم را به بازار ارائه می کنند . کمی در زمینه این متریال مهم و کاربردی و ارزان توضیح بدهیم . این محصول از معادن به دست می آید معادنی که طی سالهای بسیار ایجاد شده است . این محصول در دل زمین بر اثر یک یا چند کانی به وجود می آید . این متریال را می توان گفت از پوسته خارجی زمین تشکیل شده است که خود انواع مختلفی دارد . لازم است بدانید اکثر عمده از این مواد از سیلیس تشکیل شده است . منشا و اساس تمام سنگ موجود رسوبی ، آذرین و درگونی می باشد .

75 درصد سنگ موجود در معادن رسوبی می باشد . سنگ های آذرین که گفته شد بیشتر به عنوان سنگ نما و تزئینی به کار می رود . خاک سنگ قم یا همان پودر سنگ که در قسمت های مختلف کشور به فروش می رسد به نام تجاری اطلس و به طور کامل شرکت سپهر پودر سنگ اطلس نیا می باشد. وقتی به معادن این محصول مراجعه کنید مشاهده خواهید کرد که کلوخه از این محصول در آن وجود دارد که وقتی در دست فشار می دهید پودر می شود . این محصولات پس از استخراج از معادن به کارخانه اطلس منتقل می شود که با آسیاب های صنعتی بسیار بزرگ و بسیار حرفه ای به پودر تبدیل می شود .

قیمت خاک سنگ قم

مش چیست ؟

همانطور که در فوق گفته شد هنگامی که خاک سنگ قم را از معدن استخراج می شود و به کارخانه منتقل می شود توسط دستگاه های صنعتی بسیار بزرگ پودر می شود که واحد اندازه گیری ابعاد پودر بودن آنها را مش می گویند . هر کاربردی مش مخصوص به خود را نیاز دارد و ممکن است که یک مش برای کاربردی که مد نظر دارید ، آن کاربردی که خواهید نداشته باشد . این مش باعث می شود محصول یا همان قیمت خاک سنگ شما متمایز شود و کاربرد آن متفاوت باشد . هر مزیتی که مد نظرشما می باشد مش مخصوص خود را نیاز دارد . این مش توسط مجموعه تنظیم می شود . این محصول و متریال از فرایند و تجزیه و تحلیل کلوخه هایی که از معدن استخراج می شود . پس یکی از عوامل مهم در قیمت محصول همان نوع مش می باشد.

بهتر است با انواع این محصول آشنا باشید؟

این محصول که توضیح داده شد که از معدن استخراج شده و به کارخانه منتقل شده و پودر می شود نوع دیگر نیز دارا می باشد که بهتر است از آن استفاده نکنید. این محصول دو در نوع در بازار موجود می باشد . خاک سنگ درجه دو که از کیفیت و چسبندگی پایینی برخوردار می باشد . توجه داشته باشید که بعد از مدتی عدم رضایت مشتری را در پی دارد . مورد اول که در موردش صحبت کردیم خاک سنگ معدنی می باشد . پودر سنگ یا همان خاک سنگ از چگالی پایین تری برخوردار می باشد و سفید تر است . اما نوع دوم خاک سنگ که رنگ آن سفید تر می باشد از کوبش سنگ سنگبری ها تولید شده .
برای کم کردن مصرف سیمان خاک سنگ قم را با سیمان قاطی می کنند که مصرف سیمان کمتری داشته باشند و به خوبی و با کیفیت بالا جواب می دهد . ولی خاک سنگی که از کوبش سنگ بری ها استفاده می شود از چسبندگی برخوردار نیستند . اگر با یک شخصی که کار بنایی ساختمان می کند بر اساس تجربه ای که دارد می گوید که این محصول خیلی زود ترک می خورد و اصلا چسبندگی بر عکس محصول ما نخواهد داشت . قیمت خاک سنگ قم نسبت به این محصول بالاتر است ولی کاربرد و مزیت های خیلی بیشتری دارد .

برخی از کاربرد های این محصول پر کاربرد

هماطور که در فوق گفته شد خاک سنگ یا همان پودر سنگ قم باعث ایجاد و تولید آهک می شود . اگر سنگ های کلوخه کربنات کلسیم را در کوره ریخته و بر اثر حرارت پخته شده و CO2 خود را از دست دهد تبدیل به آهک می شود که بسیار در صنعت ساختمان و دیگر صنایع کاربرد دارد . آهک خود به چند دسته آهک میکرونیزه ، آهک کلوخه ، آهک شفته ، آهک آب خورده می باشد . آهک حتی در گند زدایی نیز هم کاربرد دارد. هر یک کیلو آهک زنده یا همان آهک آب نخورده هنگامی که آب می خورد یا به اصطلاح چاییده می شود به دو کیلو تبدیل می شود .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − چهار =