قیمت آهک قم

آهک قم

شرکت سپهر پودر اطلس نما یکی از برترین تولید کنندگان پودر سنگ و آهک قم می باشد . شرکت ما به دلیل حذف واسطه ها و خرید مستقیم از کارخانه بهترین قیمت آهک قم را بسیار پایین می آورد و می توانید . این محصول در واقع همان کلسیم اکسید نوعی پودر سنگ می باشد . فرمول CAO برای پودر سنگ می باشد و فرمول سنگ آهک caco3 می باشد . این عمل یعنی به پودر سنگ حرارت داده می شود و به آهک تبدیل می شود. آهک در طول تاریخ خود را ثابت کرده است ، از این محصول در ساخت بناها حهت محکم سازی پی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. آهک شفته در واقع ترکیب خاک و آهم می باشد . اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به طور مستقیم با مشاورین فروش ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

عوامل موثر بر قیمت و کیفیت آهک قم

آهک چیست ؟

همانطور که گفته شد آهک به نوعی از پودر سنگ در اثر حرارت به دست می آید که کاربردهای فراوانی داشته است. شفته یا همان ملات خاک و آهک می باشد و کیفیت آهک به جنس کلسیم کربنات بستگی دارد . اگر کربنات کلسیم یا همان پودر سنگ بالای 90 درصد می باشد که باعث شده آهک خوبی از پخته آهک شدن به دست می آید. مجموعه ما مفتخر است که بهترین قیمت آهک قم و قیمت پودر سنگ قم را به دلیل حذف واسطه ها و خرید مستقیم از گارخانه بسیار مناسب می باشد. مجموعه ما پودر استخراج شده را به آزمایشگاه تحویل داده شده و خلوص آن بالای 96 درصد می باشد . مدارک کربنات کلسیم ما قابل ارائه می شود و خودتان می توانید بدید و آزمایش کنند. از این محصول در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان کاربرد دارد .

انواع آهک قم به چه دسته بندی تقسیم می شود ؟

آهک قم بسیار کاربردی می باشد و از قابلیت های فراوای دارد که در ادامه که بگویم ممکن است شما تعجب کنید . قیمت خاک سنگ قم نسبت به قیمت آهک قم کمی پایین تر می باشد . زیرا باید یکسری کارها بروی آن انجام شود . این محصول بیشتر نقش اضافه شدن و مشتق بودن با محصولات دیگر هست که نوع و کاربرد آن فراوان است . آهک قم خود به دسته های مختلفی تقسیم می شود که شامل آهک میکرونیزه ، آهک کلیسنه ، آهک شفته ، آهک کلوخه ، آهک هیدارته و بسیاری دیگر می باشد .

قیمت آهک قم
آهک کلوخه چیست؟

آهک کلوخه یک ماده صنعتی بسیار مهم می باشد که در واقع می توان گفت یکی از زیر مجموعه های اصلی آهک قم می باشد . مزیت این محصول ویژگی های شیمیایی که این سنگ دارد آن را به یک ماده ارزشمند تبدیل کرده باعث استفاده در مصارف مختلف صنعتی تولید می شود.این کانی با ارزش از مواد خامی تشکیل شده است که در تولید فولاد به کار می رود . در این نوع از محصول از کلسیت و آراگونیت تشکیل شده است . این نوع از محصول پر فروش از مجموعه های محصول است . از این کلوخه ها می توان برای پایین آوردن مصرف سیمان استفاده می شود . هنگامی که سیمان ترکیب می شود با آهک کلوخه تبدیل شده همان خروجی را دارا می باشد . قیمت آهک قم نسبت به قیمت سیمان پایین تر است و به نوعی صرفه جویی در مصرف سیمان می باشد.

آهک میکرونیزه چیست؟

شرکت سپهر پودر سنگ اطلس نما مفتخر است که بهترین قیمت آهک قم می باشد . هدف ما حذف واسطه ها و خرید مستقیم از کارخانه می باشد . سرند ها دارای منافذی هستند که سنگ آهک قم را از آن عبور می دهند و هر چقدر اندازه و تعداد این منافذ ریزتر باشد پودر میکرونیزه به دست آماده ریز خواهد بود . این محصول در سایز های ذرات 200 تا 3500 است .اگر قصد خرید با کیفیت ترین و ارزان ترین قیمت آهک میکرومیزه هستید می توانید با مشاورین فروش مجموعه ما در تماس باشید.همچنین می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید. این محصول یا اکسید کلسیم محصول بسیار پر کاربردی بوده است که آن را آهک خالص تیز می نامند. این محصول بیشترین نا خالصی را در ستگ آهک قم وجود دارد . از این محصول در تولید مصالح ساختمانی نظیر سیمان ، بلوک ، هبلکس ، شیشه ، سرامیک ، کاشی و موزاییک می باشد.

انواع-آهک-کدام-است
آهک هیدراته چیست؟

شرکت سپهر پودر سنگ اطلس نما به دلیل معدن پودر سنگی که دارا می باشد و واسطه ای در خرید قیمت آهک قم فروش آن را مناسب می دانند. آهک هیدارته نام دیگر هیدروکسید کلسیم با فرمول {Ca (OH) 2} شناخته می شود . آهک هیدراته به صورت استوکیومتری با آب در یک فرآیندی کنترل شده واکنش داده و یک محصول خوب را تشکیل می دهد. این متریال که از نوع هیدراته می باشد ، نظیر پودر سنگ متا یا خاک سنگ هنری ، این محصول ، پودر سنگ قالب گیری ، پودر جوشقان ، و دیگر محصولات این حوزه می باشد . برای حذف گازهای اسیدی در نیروگاه های انرژی زغال سنگ ، آسیاب های سیمان برای شیشه سازان استفاده می شود . همچنین برای تولید فولاد استفاده می شود و جایی است که از آن برای حذف ناخالصی ها قرار دارد.

مزیت آهک کلوخه

یه نوع دیگر از این مصالح ساختمانی مفید آهم کلوخه قم می باشد.حتی می توان گفت در بسیاری از صنایع کاربرد دارد و مزیت بسیار خوبی دارا است. از این محصولی به عنوان گوگرد زدا ، پاکسازی فاضلاب ، و بسیاری دیگر همانند پاکسازی لجن کاربرد دارد . در این مقاله ما قصد معرفی کامل آهک کلوخه را نداریم . در صورت تمایل بروی قیمت آهک کلوخه کلیک کنید تا اطلاعات کاملتری در این زمینه به دست آورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =